Educatie..

marți, 20 aprilie 2010
Suntem si dobitoci ma.. Si ne miram de ce nu avem asa "fala" in europa la capitolul educatie. Azi n-am fost la scoala dar am auzit de la colegi ca probabil joi se face greva iar luni mai mult ca sigur e cerc pedagocic.
Mai am doua saptamani care o sa zboare imediat si eu dau examen, unul de care depinde un sfert din viitorul meu sau poate mai mult. Nu fac o revolta din asta, mie si cred ca tuturor elevilor ne convine greva :). O zi in plus libera, o zi in care scapam de ore, de scoala. Pentru mine intotdeauna o zi libera a fost prilej de bucurie. Dar cu doua saptamani inainte de examen, proba care se da pentru prima oara sub forma asta, tu faci greva sa le mai tai copiilor cateva ore in care puteau sa-si consolideze cateva cunostinte sau sa-si lamureasca unele probleme legate de vreo incertitudine pe care o au la anumite lectii. Culmea s-au gasit sa faca si in mijlocul saptamanii greva ca nu ii sedea bine daca era vinerea, sa avem un weekend prelungit macar. Doar, doar poate binevoiam sa punem si noi mana pe o carte ceva :)). Cu cercul de luni nu am nici o treaba, e normal sa mai fie asa ceva mai ales ca are legatura cu scoala. Stati asa, nu va ambalati.. am inteles ca maine aflam sigur daca e sau nu greva :).
Sa nu intelegeti gresit, imi doresc ziua asta libera si cred ca oricare dintre noi care ar fi sanatos la cap nu ar spune "nu" la 24 de ore de odihna sau la 24 de ore libere in care sa faca ce doreste. Dar faptul ca greva asta vine cu doua saptamani inainte de examene si cu o saptamana inainte de unele teze mi se pare absurd. Asta e.. ne conformam, in fond si la urma urmei daca vrem sa invatam ceva o facem si acceptand ziua asta de greva.

Pana la urmatorul post va las o melodie (nu are legatura cu ce am scris mai sus). Poate ca multi o stiti sau nu.. eu am dat intamplator de ea azi si mie se pare superba. Listen:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu