Nu am chef azi..

vineri, 23 aprilie 2010

Asculta mai multe audio Muzica

Nu e vorba de melodia aia de la Vama Veche pe care o stiti toti, desi am postat-o mai sus nu are legatura doar cu starea mea de spirit. Azi chiar nu am chef de nimic, toate imi merg pe dos. Acasa e aiurea. In rest ma cert cu toti, am nervii la pamant.. iar pe plan sentimental e din ce in ce mai rau.In perioada asta nu ma gandesc decat la el, si la faptul ca o sa-l pierd pentru totdeauna in cateva luni incerc sa mi-l scot din minte. La scoala toate merg aiurea, urmeaza trei saptamani infernale, trei saptamani in care teoretic ar trebuie sa stau cu nasul numai in carti dar practic nu stiu cat de posibil o sa fie acest lucru :)).
Pe cat posibil o sa ne auzim curand, daca o sa am subiecte de discutat si timp pentru a scrie ceva.
Ne auzim curand :*!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu