Despre..

vineri, 16 aprilie 2010
Despre multe. Asa cum am zis, am revenit aici si o sa scriu din nou. Ce am facut il ultima vreme, nu sunt multe de povestit. La scoala nu s-au schimbat multe. Ba chiar relatiile cu colegii si cu unii profesori merg mai bine ca niciodata. Imi pare rau ca e acum pe sfarsit de clasa a 8a cand ne despartim toti, dar pana la urma trebuia sa ajugem si aici.Vorbind tot de scoala, ca rezultate, totul mi-a mers bine pana acum si chiar daca stiu ca intotdeauna e loc de mai bine, pentru mine ceea ce am realizat pana acum e destul de imbucurator si ma multumeste pe deplin.Mai am un hop de trecut peste 2 saptamani.. Pe plan scolar, luna urmatoare o sa fie destul de agitata pentru mine. La inceputul lunii o sa am examenele nationale de care sincer ma tem putin, e ceva nou pentru mine dar sunt increzatoare ca o sa le fac fata cu brio. Apoi urmeaza tezele si in final admiterea la liceu. Sper sa inchei ciclul gimnazial destul de bine si sa optez cu increderea necesara pentru mai departe. In rest, toate bune. Am trecut si in 2010, cu un revelion foarte reusit alaturi de toate persoanele dragi mie. In rest totul a mers OK pana acum. Au fost zile frumoase, zile ale copilariei mele care chiar daca nu au fost mereu bune imi voi aminti de ele.
Saptamana trecuta am facut si 15 ani, o perioada a vietii in care imi permit sa pot spune ca s-au produs cateva schimbari semnificative in viata mea. Au fost ani minunati si frumosi iar una peste alta am tras destule invataturi pentru mai tarziu din toti acesti ani.
Pentru viitori nu am planuri, sau mai bine zis pentru ceea ce urmeaza in continuare. Sper doar sa trec peste fiecare zi cu bine si sa reusesc tot mai mult din ceea ce imi propun.
Cam atat despre perioada in care am lipsit. Poate e prea putin dar e semnificativ zic eu.
Ne citim curand :*!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu