Long time, no see..

vineri, 16 aprilie 2010
Aici sunt. Dupa o pauza mai lunga pe care am incercat sa o iau, si o tentativa de a scrie pe acelasi blog cu fratele meu am decis sa revin aici. Stiti si voi, mereu te intorci la prima iubire :)).
Am mult de povestit.. dar asta o sa fie pe parcurs. Prima data, intentia de a deschide din nou blogul asta a fost spontana si pentru ca simteam nevoia sa scriu, sa gasesc un nou inceput pe care sper ca-l voi duce la final. Poate o sa va intrebati de ce nu am ales sa scriu in continuare pe blogul lui Adi. Va explic imediat.. El are mai mult de cand si-a deschis blogul, are posturi diverse si scrie mult mai "rafinat" decat mine. Asa ca motivul principal pentru mine ar fi ca nu vreau sa-i pocesc treaba si totusi eu de ce sa nu incerc sa fac ceva de una singura? Sper sa va bucure ca am revenit si ne auzim curand intr-un post nou. Pana atunci va las cu o melodie pe care am descoperit-o de cand ma uit la "Grey's Anatomy". Daca o stiti merita oricum sa o ascultati iar :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu