Leapsa

miercuri, 16 iunie 2010
O leapsa vazuta pe blogul asta. M-am gandit s-o preiau sa vad ce iese. In lipsa de subiecte mi se pare o chestie interesanta.

SUNT.. o persoana incapatanata. (de-aia sunt berbec :P)
AS VREA.. sa fiu mai cumpatata
PASTREZ.. amintirile :X
MI-AS DORI.. sa fiu SuperMan pentru o zi. (imposibil dar inca visez :D)
NU IMI PLACE.. tara mea >:P
MA TEM.. de tunete :))
AUD.. chestii care mai tarziu le aud de la altii (cam ciudat nu :-?)
IMI PARE RAU.. ca nu prea stiu sa-i apreciez pe cei de langa mine
IMI PLAC.. oamenii sinceri
NU SUNT.. o persoana usor de ghicit
CANT.. la dus :)
NICIODATA.. nu suport prostia
RAR.. imi cer iertare..
PLANG.. cand ma enervez :|
NU SUNT MULTUMITA.. de ceea ce am realizat pana acum
NU IMI PLACE.. sa dau explicatii prea multe
SUNT CONFUZA.. dimineata :)
AM NEVOIE.. de mai multa apreciere :(
AR TREBUI.. sa vad cine sunt defapt..

Si cu asta am incheiat si leapsa. Sper sa fie ceva interesant si noi pentru fiecare dintre voi. Poate sa o preia oricine de aici insa in special leapsa asta vreau sa ajunga la Adi (frate-meu).
Ne citim curand!

1 comentarii:

Andreea B spunea...

Foarte tare leapsa asta; uimitor ca ma regasesc printre multe chestii scrise de tine.

Trimiteți un comentariu