Examene..

sâmbătă, 22 mai 2010
Asa cum am promis, am revenit dupa lunga perioada de pauza cauzata de oarece probleme de sanatate. Postul asta o sa fie despre examenele pe care le-am sustinut in perioasa asta, mai exat 4 si 12 mai.
Primul a fost la romana. Partial usor cu subiecte la care ma asteptam si care oarecum nu mi-au pus probleme. A fost floare la ureche. Lucrarea am terminat-o mai repede de cat credeam si nota a fost pe masura: 10.00. Cat despre modul de organizare, nu a fost foarte ok. Inteleg, ne-au asezat in ordine alfabetica pe clase si cu cei de la Zlatarei. Dar frate, la o lucrare cu 2 compuneri si cu ceva de lucru pe ea, tu dai o singura ciorna si le spui copiilor sa se incadreze in ea? In fine, a trecut cu bine si nu ma pot plange de nota, nici nu am de ce.
A urmat matematica. Acolo au fost ceva probleme, nu prea sunt eu un geniu intr-ale matematicii dar am scos-o la capat cu 9.85. Mai cu gatul lung, mai cu ochii scosi din orbite a iesit bine. Subiectele la prima vedere pareau usoare, dar apoi facand o analiza mai amanuntita nu s-au dovedit a fi asa cum speram. Mai cu chiu, cu vai am iesit bine.
Media generala de pe 5-8 o am 9.82 si cu tezele de anul trecut, o sa-mi iasa o medie de admitere destul de buna.
Cu scoala o duc bine, nu am probleme cu notele si astept finalul de semestru.

P.S.: La multi ani, Andrei!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu