S-a terminat!

marți, 9 iunie 2009
Da...s-a terminat scoala! Practic ca teoretic mai sunt vreo 3 zile. Pfu...am terminat cu cea mai mica medie din gimnaziu. Nu conteaza!Bine ca n-am ramas corigenta :)). Urmeaza o vacanta ... bine meritata zic eu. Am trecut cu bine peste anu asta , primul an cu teze nationale si chestii de genu. Anul asta desi nu am avut note stralucite mi s-a parut super. Mi-am facut prieteni noi in anul asta de scoala, hehe ... am ajuns in echipa de handbal a scolii - la fete. Nu am avut conflicte cu profesorii, cu colegii. A plecat fostul dirig , dn-ul Burlan. Asta e ,se mai intampla! Per total a fost un an de scoala bun.
Acum abia astept vacanta. Maine la gratar cu colegii si dirigu' , abia astept. Sambata in excursie - 3 zile,in Apuseni. Ye-Ye. Party people! (dupa excursie ma fac cuminte va jur,in loc de bere o sa beau doar suc de mere) am multe de facut in excursia asta.

A fost bine! S-a terminat! La anu o luam de la capat......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu