Ca de cand nu ne-am vazut...

marți, 19 mai 2009
Multa vreme a trecut...
A trecut ceva timp de cand nu am mai dat pe aici! La un moment dat am gandit chiar sa desfiintez acest blog iar sora-mea sa scrie pe al meu. I-am facut chiar si cont pentru a posta cand doreste, insa se pare ca ea nu a fost de acord... A fost decizia ei si am respectat-o...
Ce am mai facut in tot acest timp? Am invatat una-doua lectii de viata... printre care faptul ca unele sanse sunt unice in viata sau ca e bine uneori sa fii nepasator in unele chestii... De asemenea, vorba ca tot ceea ce nu te omoara, te face mai puternic. Am avut cateva zile in care am fost cufundat intr-o stare foarte proasta insa totul a revenit la mai mult decat normal...
Astept cu nerabdare banchetul, insa o sa imi fie dor de anii de liceu. Asa cum au fost ei. Si mai ales de clasa a 12-a. Mai am 2 saptamani de scoala "pe bune" pentru ca azi am aflat ca situatiile la clasele de a 12-a trebuie incheiat cam pe la sfarsitul saptamanii viitoare... Insa nu ma stresez prea tare pentru ca am avut noroc de niste profi extremi de intelegatori...
Ultimele doua saptamani au fost destul de incarcate dar si frumoase. Poze pentru album, shopping pentru banchet, chiar si saptamana petrecuta la concursul international Infomatrix in Bucuresti a fost minunata ( apropo am luat medalie de bronz :D ).
Altceva, ce sa va mai povestesc? Ca am cam epuizat subiectele... Sper doar sa revin mai des pe aici... si sper ca si sora-mea sa se ocupe un pic mai mult de acest blog. Pana la o noua postare va doresc tot binele din lume.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu